top of page
  • Writer's pictureMilla Grönman

Ikävöin rutiinielämää

Oon ajelehtinut ympäriinsä koko kesän.

Oon tehnyt paljon kivoja asioita, esimerkiksi perustanut bändin ja tehnyt viisitoista laulua kahden kuukauden aikana.

Oon valvonut öitä ja nukkunut vähän. Oon myös ollut käymättä toimistolla liian pitkään. Oon tehnyt kaikki työt muualla.


Oon juhlinut juhannusta, saunonut ja syönyt hyvin.

Oon stressannut tulevaisuudesta ja pelännyt väljää kalenteria.


Nyt musta tuntuu, että oon valmis palaamaan arkirutiineihin. Menemään unihiekat silmissäni pienelle toimistollemme Pumpulikadulle ja tekemään to do-listoja tekemättömistä asioista. Oon valmis syömään lounasta päivittäin tasan kello 12 nälän murisuttaessa mahaani. Oon valmis kaatamaan kupin täyteen kahvia ja unohtamaan kahvin kylmentymään tehdessäni kokoajan töitä.

Huomenna mä meen takaisin toimistolle, ja vien mukanani kauniin kimpun toimistokukkia.


Haluan tehdä asioita taas suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti. Kai tää sittenkin on ollut vähän niin kuin loma.

0 kommenttia

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
bottom of page